- گزارش های فروش
صندوق فروشگاهی به شما نمای خوبی از بیزینس شما می دهد و جریان نقدیندگی را به صورت خودکار ثبت می کند و اطلاعات مربوط به یک رینج خاص از محصول را می توانید به راحتی می توان یافت.
یکی دیگر از مزایای صندوق فروشگاهی توانایی ذخیره اطلاعات در مورد وضعیت مالی ، وضعیت موجودی و وضعیت فروش شما است. بر اساس این اطلاعات می توانید درآمدی را که از نظر آماری برای ماه ، دو ماه آینده یا هفته آینده انتظار می رود ، برنامه ریزی کنید.
- محصولات پرسود را شناسایی کنید
از طریق گزارش های پیشرفته می توانید به وضوح مشخص کنید که کدام دسته از محصولات بیشترین سود را دارند. دانش هایی که ادارات و اقلام عملکرد خوبی ندارند می تواند به شما فرصت توسعه استراتژی فروش را بدهد. بنابراین ، می توانید اقلام خود را در فروشگاه یا منوی خود و خیلی بیشتر به صنعت خود سازگار کنید.
همچنین ، سیستم به طور خودکار تجزیه و تحلیل عمیقی در مورد رفتار خرید مشتریان ارائه می دهد. این مزیت صندوق فروشگاهی به شرکت شما این امکان را می دهد تا نیازهای گروه را بدون نیاز به استفاده از ساعتهای هزینه بر بر کار تحقیقاتی وفق دهد.
۳. صرفه جویی در زمان
یکی دیگر از مزایای صندوق فروشگاهی در پیگیری تحویل و تمام کالاهایی است که از فروشگاه شما خارج می شوند. این سیستم به طور مداوم به شما می گوید که یک محصول خاص چه مقدار فروخته است و دقیقاً شما را در مورد موجودی خود مطلع می کند. این به صندوق فروشگاهی اجازه می دهد تا زمانی که موجودی کالا تقریباً خالی است سفارشات را به تأمین کنندگان ارسال کند. بنابراین نیازی نیست که کارمندی برای این کار وقت بگذارد.
همچنین ، هنگامی که مشتری می خواهد از اطلاعات مربوط به یک محصول خاص مطلع شود ، فروشنده می تواند سریعاً آن را در برنامه بررسی کند. کاهش زمان انتظار برای مشتری باعث بهبود خدمات می شود.
علاوه بر این ، صندوق فروشگاهی می تواند به شما کمک کند تا به طور خودکار حاشیه سود را تعیین کنید و مالیات را محاسبه کنید. چه صندوق فروشگاهی ثابت و چه موبایل ، کارهای روزمره برای کارمندان شما آسان تر و سریعتر می کنند.
- کاهش خطا
قیمت برای یک محصول قابل تغییر است و به طور خودکار در کل سیستم به روز می شود ، بنابراین قیمت ها در کل فرآیند همیشه یکسان هستند. بنابراین ، این شرکت اطمینان می دهد که قیمت ها همیشه با قیمت مشتری مشخص مطابقت دارد و از مشتریان ناراضی اجتناب می کند.
- مشتری مداری
یک صندوق فروشگاهی می تواند تمام اطلاعات مربوط به مشتری شما را ذخیره کند. در واقع ، به شما این امکان را می دهد که دریابید محصولات مورد علاقه هر یک از مشتریان شما چیست. این مزیت صندوق فروشگاهی زمانی می تواند مفید واقع شود که پیشنهادات محصول و تبلیغات خود را برای هر یک از مشتریان خود تطبیق دهید. آنها احساس خاص و خوبی نسبت به این موضوع دارند و می تواند قصد خرید ایجاد کند.