اتوماسیون تجارت الکترونیک برای رشد و موفقیت بلندمدت ضروری است. ابزارهای نرم افزاری اتوماسیون تجارت الکترونیکی متنوعی برای خودکارسازی جنبه های مختلف فروشگاه شما از بازاریابی گرفته تا اجرا وجود دارد. ما لیستی از توصیه های خود را برای هر نوع اتوماسیونی که برای اجرای تجارت الکترونیک خود به آن نیاز دارید جمع آوری کرده ایم. در سراسر لیست، توضیحات کوتاه، قیمت پایه و بررسی مشتری را خواهید دید.در این مقاله به معرفی ۱۰ نرم افزار اتوماسیون تجارت الکترونیک که فروشگاه ها نیاز دارند! می پردازیم:
۱- MESA
وقتی صحبت از خردهفروشی با حجم بالا به میان میآید، میتوان ساعتها و ساعتها را جابهجا کرد و دادهها را بین سیستمهای مختلف سیلد که بخش عمدهای از تجارت امروز را اداره میکنند تلف کرد. MESA بر کاهش نیاز به اجرای دستی فرآیندهای بین سیستمی متمرکز است. در حالی که هر یک از سیستم های دیگر فهرست شده در اینجا مجموعه خاصی از وظایف را خودکار می کند، MESA توانایی خودکارسازی بین چندین سیستم را فراهم می کند و پایه و اساس واقعی اتوماسیون را برای کل تجارت شما ایجاد می کند. برخی از اتوماسیون هایی که MESA می تواند بین Shopify و سایر سیستم های شما اجرا کند:
برای کمک به تقسیم بندی مشتریان بر اساس رفتارها، پشتیبانی بهتری از مشتری با برچسب گذاری خودکار ارائه دهید.
فرآیندهای مدیریت موجودی را خودکار کنید، مانند سفارش مجدد محصولات کم انبار.
توقف تبلیغاتی که یک محصول کم ارزش را برجسته می کند.
۲-اتوماسیون بازاریابی: Klaviyo
Klaviyo یک سیستم اتوماسیون بازاریابی است که به طور خاص برای مشاغل تجارت الکترونیک طراحی شده است. آنچه Klaviyo را در برابر سایر نرم افزارهای اتوماسیون تجارت الکترونیک متمایز می کند تمرکز آن بر عملی کردن داده ها برای بازاریابان است. Klaviyo دارای چندین ویژگی است که به علم داده و درک دقیق مشتریان شما و آنچه در سایت شما انجام می دهند اختصاص داده شده است.
shoelace یک ابزار نرمافزار اتوماسیون تجارت الکترونیکی است که هدفگیری مجدد دارد. با این حال، بر خلاف ابزار استاندارد هدفگیری مجدد خودکار، Shoelace شما را قادر میسازد تا جریانهای تبلیغاتی کاملی را تنظیم کنید که داستان مؤثری را برای مشتریان خود تعریف کند، نه اینکه فقط آنها را با محصولات بمباران کنید. شاید بهتر از همه، در حالی که یک شرکت میتواند جریانهای خود را بسازد، Shoelace پیشنهاد میکند که یکی از کارشناسان هدفگیری مجدد خود، جریانهای شما را برای شما بسازد.
۴- Shopify Flow
Flow یک ابزار کشیدن و رها کردن با کاربری آسان است که به بازرگانان امکان میدهد کارهای مشغلهای را که میتواند ساعات زیادی از روز را به خود اختصاص دهد، خودکار کنند. این به طور بومی با ۳۸ برنامه Shopify و رایگان ادغام شده است، و آن را به یک انتخاب عالی برای کاربران آن برنامه ها تبدیل می کند.
۵- Spocket
Spocket یک تامین کننده dropshipping است که به dropshipper های مستقر در ایالات متحده و اتحادیه اروپا امکان می دهد با توزیع کنندگان محلی کار کنند، به این معنی که آنها زمان ارسال سریع تری را نسبت به اکثر تامین کنندگان dropshipping ارائه می دهند. Spocket پس از پردازش سفارش، کل فرآیند پس از خرید را برای dropshippers خودکار می کند.
۶- Shopify Launchpad
Launchpad همتای frontend Flow است. تاجران را قادر می سازد تا:
محصولات و تبلیغات را برای انتشار در چندین کانال فروش به طور همزمان برنامه ریزی کنید.
ایجاد تخفیف های از پیش تعیین شده
تم های کمپین را طراحی و زمان بندی کنید.
تمام این تغییرات را از قبل برنامه ریزی کنید تا در پایان رویداد به فرم استاندارد خود بازگردند.
۷-خدمات مشتری: Gorgias
Gorgias یک نرم افزار خدمات مشتری است که می تواند بخش مناسبی از وظایف خدمات مشتری را خودکار کند. برای مثال میتوانید پاسخهای خودکار به سؤالات رایج تنظیم کنید. Gorgias همچنین با طیف گستردهای از ابزارهای نرمافزار اتوماسیون تجارت الکترونیکی ادغام میشود و تیم خدمات مشتری را قادر میسازد تا کارهایی مانند اعطای امتیاز وفاداری یا لغو سفارش را از درون خود Gorgias انجام دهد.
Avalara مالیات های یک شرکت را خودکار می کند. آنها می توانند همه چیز را از انطباق تا اظهارنامه مالیاتی خودکار کنند. هنگامی که دادههای فروش همگامسازی میشوند، Avalara میتواند مالیاتهای فروش منطقه ای شما را بهطور خودکار جمعآوری کرده و بهطور خودکار پروندهسازی کند.
۹-ShipStation
ShipStation جریان سفارشات را از کانال فروش شما به شرکت های حمل و نقل شما خودکار می کند. ShipStation می تواند اتوماسیون قابل تنظیمی را اجرا کند که ورود دستی داده ها را حذف می کند و کارهای تکراری شما را اجرا می کند.
این نرم افزار بستهها را ردیابی میکند، موجودی، برچسبها و حمل و نقل را مدیریت میکند. به راحتی با بسیاری از پلتفرمهای مختلف (eBay، Amazon، Shopify، Etsy، و غیره) یکپارچه میشود. Shipstation همچنین میتواند بیشتر ارتباطات مشتری از جمله بازخورد eBay، بازاریابی ایمیل، پیامها و موارد دیگر را خودکار کند. این مانند داشتن یک CRM سفارشی است که به طور خاص برای فروشندگان تجارت الکترونیک / بازار طراحی شده است. این چیزی نیست که شما باید داشته باشید؛ تقریباً هر کاری که انجام می دهد را می توان به صورت دستی انجام داد.
۱۰-اتوماسیون انبار: ChannelApe
ChannelApe نیازهای انبار و حمل و نقل شما را در یک سیستم متمرکز مدیریت می کند. این یک سیستم بسیار قابل تنظیم است که می تواند از تمام انبارهای شما در سراسر جهان پشتیبانی کند. این قابلیت از جمله برچسب گذاری سفارش، خرید نرخ حامل و مدیریت سفارش توزیع شده و موارد دیگر را دارد.
مطالب مرتبط: