در حال حاضر کیوسک های سفارشگیر مشتری بسیار مورد توجه هستند. پیدا کردن مغازه های خرده فروشی ، رستوران ها و فضاهای عمومی که از فناوری کیوسک سفارشگیر مشتری به نحوی استفاده نمی کنند به طور فزاینده ای نادر است. مزایای بسیاری از کیوسک های سفارشگیر مشتری وجود دارد که ما نمی توانیم همه آنها را در یک پست قرار دهیم ، بنابراین در عوض ، ما فقط هفت مورد از موارد مورد علاقه خود را انتخاب کرده ایم.بیایید برخی از مزایای کیوسک های سفارشگیر مشتری را بررسی کنیم و دریابیم که چگونه این فناوری باورنکردنی می تواند سازمان شما را به سطح بعدی برساند.
مطالب مرتبط:
کیوسک سفارشگیر مشتری ژانیا
کیوسک سفارشگیر مشتری چیست؟
ویژگی ها و مشخصات صندوق فروشگاهی
۵ ویژگی انتخاب فیش پرینتر برای رستوران
۱-خرید کردن بدون لمس
“خرید بدون لمس کردن” ترندی است که توسط سازمان بهداشت جهانی شدت گرفته است. معاملات بدون تماس اعم از سفارش ، پرداخت یا توزیع از طریق خدمات پیش سفارش ، به محافظت از مردم در این زمان های کرونا کمک می کند. کیوسک های سفارشگیر مشتریان را قادر می سازد تا سفارش خود را پرداخت کرده و بدون تعامل با شخص دیگری هزینه پرداخت کنند. سطوح کیوسک را می توان به راحتی ضد عفونی کرد که راهی امن و راحت برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه کالا و خدمات است.
۲-تجربه مشتریان از خرید
برای افرادی که دوست دارند کارهایی را برای خود انجام دهند و تجربه خرید خود را کنترل کنند ، کیوسک های خودکار می تواند کلید بهبود تجربه آنها در کسب و کار شما باشد. کیوسک های سفارشگیر مشتری ، ثبات و صحت بالاتری را در طول معامله ارائه می دهند ، زیرا مشتری می تواند سفارش را قبل از تأیید بررسی کند. آنها می توانند استرس ناشی از تاخیرها و صف ها و در برخی موارد تعاملات اجتماعی را کاهش دهند و فرایندهایی را که ضروری هستند اما لزوماً لذت بخش نیستند ، تسریع کنند.
۳-سرعت بخشیدن به فرآیندها
در فرهنگ زمان ما ، هرچه سریعتر بتوانیم وظایف و فرایندهای پیش پا افتاده را به پایان برسانیم ، سریع تر به سراغ کارهای دلپذیرتر می رویم. مزیت اصلی کیوسک های سفارشگیر مشتری این است که می توانند فرایندهای معمول را تسریع کرده ، کارایی را افزایش داده و در نتیجه تاخیرها و صف ها را کاهش دهند. برای کسب و کار شما ، این به معنی افزایش تعداد تراکنش های پردازش شده و به نوبه خود ، سودآوری است. استفاده از تصاویر محصول یکی از راه های این کار است. مکان یابی بصری یک محصول نسبت به یافتن محصول از طریق متن زمان کمتری می برد.
۴-ارائه محصولات با کیفیت بهتر
مشاغلی که از کیوسک های سلف سرویس برای مراقبت از فروش استفاده می کنند ، می توانند کارکنان خود را آزاد کنند تا بر خدمات به مشتریان و فعالیت های پیچیده تر مانند تولید محصولات با کیفیت بالاتر تمرکز کنند. قهوه یا غذای با کیفیت بالا که در زمان کمتر تحویل داده می شود می تواند رضایت مشتری را افزایش داده و کسب و کار مکرر ایجاد کند.
۵-بهبود سودآوری
ناگفته نماند که افزایش اتوماسیون می تواند هزینه های عملیاتی را کاهش داده و هزینه های سربار را کاهش دهد. به علاوه ، با واگذاری مجدد کارکنان به مشاغل پیچیده تر و تجدید ساختار حجم کار ، مشاغل کارآمدتر شده و به نوبه خود سودآورتر می شوند.
۶-افزایش متوسط هزینه برای هر فرد
یکی از عملکردهای رایج کیوسک های سلف سرویس این است که فرصت های متقابل و فروش بالا در فرایند معاملات ایجاد می شود. در حالی که پرسنل خدماتی باید برای این کار آموزش ببینند و به راحتی فراموش نکنند که در موقعیت های شلوغ خدماتی رشد کنند ، فرصت هایی برای ارائه اطلاعات در مورد تبلیغات و پیشنهادات ویژه در فرآیند سلف سرویس ایجاد می شود و راهی موثر برای افزایش هزینه و سودآوری است.
۷- اتصال به تلفن همراه
در برخی موارد ، می توان از کیوسک های سفارشگیر مشتری با فناوری تلفن همراه استفاده کرد که به مشتریان یا کارکنان اجازه می دهد از مکان دیگری با کیوسک ارتباط برقرار کرده و بهره وری ، کارایی و سودآوری را افزایش دهند. به عنوان مثال ، کیوسک سفارشگیر مشتری شما می تواند با یک برنامه تلفن همراه ادغام شود تا تجربه کاربر راح تری ایجاد کند یا با ابزارهای مدیریتی اپراتور ادغام شود.
۸-گزارش زنده
داشتن یک دید مستمر از کسب و کار شما ، در هر مکانی با هر دستگاهی قابل دسترسی است ، می تواند گزارش دقیقه به دقیقه را ارائه دهد و تصمیم گیری آگاهانه را آسان تر کند. سودآوری را با کاهش هزینه ها یا افزایش فروش بر اساس اطلاعاتی که از طریق ابزارهای گزارش زنده شما که به کیوسک های سلف سرویس شما متصل هستند ، افزایش دهید.
این کیوسک های سفارشگیر مشتری خدمات انسانی را کاهش می دهد و خدمات مشتری را غیر شخصی می کند. در برخی موارد ، این درست است و کیوسک های سفارشگیر مشتری راه حل مناسبی برای هر مشاغل نیستند. با این حال ، برای مشاغلی که فرایندهای معاملاتی مکرر دارند ، نصب کیوسک های سفارشگیر می تواند تاخیرها را کاهش داده ، سودآوری را افزایش داده و محصولات و تجربیات با کیفیت برتر را برای مشتریان شما تولید کند.