خرید اینترنتی بیشترین توجه را از سوی مصرف کنندگان در سراسر جهان به خود جلب کرده است. پیش بینی می شود که تراکنش های خرده فروشی تجارت الکترونیک تا سال ۲۰۲۳ از ۱۴٫۱ درصد به ۲۲ درصد افزایش یابد.پس آیا به این فکر می کنید که چگونه یک فروشگاه اینترنتی بسازید؟ نگران نباشید؛ گزینه های زیادی برای ساخت فروشگاه شما وجود دارد، اما سوال در مورد بهترین سازنده وب سایت است که می تواند تجربه فروشگاه آنلاین را توسعه دهد و راه اندازی کند و همچنین برای فروش و انجام سفارشات کارآمد باشد.در این مقاله به مراحل ساخت فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۲۳می پردازیم:
اکثر مردم بر این باورند که یک پلت فرم تجارت الکترونیکی شبیه به سازنده وب سایت است. شما باید کالاهای جدید اضافه کنید و پرداخت های آنلاین را انجام دهید. اما آنها توانایی بسیار بیشتری دارند.در این مورد، Fynd Platform و Shopify در رتبه بندی برتر قرار می گیرند. پیشبینی میشود که بازار تجارت الکترونیک جهانی تا سال ۲۰۲۳ به ۶٫۵۴ تریلیون دلار برسد که با CAGR 16.9 درصد رشد کند. تا سال ۲۰۳۰، تخمین زده میشود که فروش تجارت الکترونیک به ۱۰ تریلیون دلار برسد که ناشی از افزایش تعداد خریداران آنلاین، رشد تجارت تلفن همراه و پیشرفتهای فناوری مانند هوش مصنوعی و واقعیت مجازی است.
همه گیر COVID-19 همچنین پذیرش تجارت الکترونیک را تسریع کرد، با افزایش فروش آنلاین ۱۰٫۴٪ در سال ۲۰۲۳٫ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم چگونه یک فروشگاه آنلاین بسازید اگر برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود از ابتدا به کمک نیاز دارید. از نظر فنی بلد نیستند برای ادامه مطالعه موثر این وبلاگ، این مراحل آسان را برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین کاوش کنید.
برای قرن ها، موفقیت در تجارت با یک فرمول ساده تعریف می شد:
۱٫ ابتدا محل مناسبی را برای سبد خرید خود ایمن کنید.
۲٫ بلندتر از رقیب خود فریاد بزنید تا ترافیک بیشتری را جذب کنید.
۳٫ در نهایت، با هزینه کمتر فعالیت کنید تا سود بیشتری به جیب بزنید.
اما، متأسفانه، در قرن بیست و یکم آنقدرها هم آسان نیست. شرکت های بزرگ و پر سر و صدا اغلب به کمک نیاز دارند تا مصرف کنندگان مدرن را درگیر کنند. علاوه بر این، مکان واقعی می تواند بیشتر از اینکه یک مزیت باشد، یک ناراحتی باشد.
می تواند یک کسب و کار کوچک را با حداقل موجودی و بودجه محدود راه اندازی کند. موارد فوق الذکر کار را برای شرکتهای خردهفروشی که فروش دیجیتال را در اولویت قرار میدهند، سادهتر میکند تا حتی در بازارهای شلوغ برجسته شوند. بنابراین، شما در سال ۲۰۲۳ زمان مناسبی برای افتتاح یک کسب و کار اینترنتی دارید.
آمار فروش آنلاین
صنعت خرده فروشی در سال گذشته شاهد تحول بزرگی بود. با این حال، رویدادهای وحشتناک جهانی افزایش فروش دیجیتال را تسریع کرد:سال گذشته، ۴۶ درصد از مشتریان آمریکایی یک برند جدید را کشف کردند یا از فروشگاه های منحصر به فرد خرید کردند. علاوه بر این، به لطف سهولت خرید اینترنتی و پاک کردن مرزهای جغرافیایی، مصرف کنندگان در حال تغییر برند هستند.
خرید آنلاین که به عنوان تجارت الکترونیک نیز شناخته می شود، به طور فزاینده ای محبوب می شود. انتظار می رود در سال ۲۰۲۳، فروش تولید شده از طریق تجارت الکترونیکی ۱۰٫۴ درصد رشد کند. این به این معنی است که افراد بیشتری به خرید کالاهای آنلاین خواهند پرداخت. در سال ۲۰۲۳، انتظار میرود که از هر پنج خرید خردهفروشی، تقریباً یک مورد به صورت آنلاین انجام شود. این به این دلیل است که خرید آنلاین راحت تر می شود و مردم به آن عادت می کنند.
تجارت M به خرید و فروش از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها اشاره دارد. انتظار می رود در سال ۲۰۲۳، تجارت M 6٪ از کل خرده فروشی ها را تشکیل دهد که معادل ۴۱۵٫۹۳ میلیارد دلار است. این نشان می دهد که افراد بیشتری از تلفن خود برای خرید آنلاین استفاده می کنند. با این حال، انتظار می رود نرخ رشد تجارت M به ۹٫۹٪ کاهش یابد، اولین بار که به زیر دو رقمی می رسد. با وجود این، تجارت M هنوز بخش مهمی از بازار خرده فروشی است، زیرا بسیاری از مردم از دستگاه های تلفن همراه برای خرید استفاده می کنند.
در چند سال آینده، انتظار می رود افراد بیشتری به خرید آنلاین بپردازند. تا سال ۲۰۲۳، پیشبینی میشود که فروش آنلاین به ۶٫۵۱ تریلیون دلار برسد و وبسایتهای تجارت الکترونیک حدود ۲۲٫۳ درصد از کل فروش را تشکیل میدهند.این بدان معناست که از هر پنج خرید خرده فروشی بیش از یک مورد از طریق یک وب سایت تجارت الکترونیک انجام می شود. این اطلاعات برگرفته از تحقیقات انجام شده توسط eMarketer و Statista است که نشان میدهد با عادت کردن افراد بیشتر، خرید آنلاین رو به افزایش است.این حقایق نشان می دهد که امکان خرده فروشی اینترنتی بسیار زیاد و در حال گسترش است. این فرصت ها نیز متنوع تر می شوند. به همین دلیل، با وجود غیرقابل پیشبینی اقتصادی عمومی، شرایط بازار برای افتتاح یک کسب و کار اینترنتی تا حد امکان سودمند است. فرصتی برای تفاوت وجود دارد.
به چند وب سایت موبایل مراجعه می کنید؟ اگر ۵۰ درصد از خریدها از طریق تلفن های هوشمند انجام شود، تلفن های مشتریان به عنوان نقاط تماس ملموس در سراسر قیف عمل می کنند. بهطور خلاصه، تلفنهای همراه برای مشتریان نقاط تماس حیاتی هستند، زیرا آنها از آگاهی از یک محصول به خرید آن میروند. ارائه یک تجربه خرید آسان برای مشتریان در دستگاه های تلفن همراه ممکن است یک تمایز مهم باشد.
برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه چیزهایی باید بدانید؟
اگر تصور می کنید که ایجاد یک فروشگاه آنلاین فقط به یک کدنویس و توسعه دهنده نیاز دارد، اجازه دهید توضیح دهیم که غیر ضروری است. برخی از پلتفرمها، مانند پلتفرم Fynd، راهاندازی فروشگاه تجارت الکترونیک را بدون پشتیبانی توسعهدهنده آسان میکنند. با این حال، هنگامی که شروع به مقیاسسازی کردید، ممکن است بخواهید یک آژانس یا توسعهدهنده مستقل را برای کمک به ایجاد سفارشیسازی مشتری پسند جذب کنید.
Fynd Platform پلتفرم omnichannel پیشرو در هند است که به شرکتهای خردهفروشی در توسعه سریعتر کمک میکند. برای یک تجربه کارآمد و ثابت، راه حل های فنی ما دید یکپارچه سهام را با تدارکات سفارشی در کانال های تقاضا ترکیب می کند.تماس با مصرف کننده در محیط همه کانال برند توسط پلتفرم Fynd تسهیل می شود، که در نهایت با تمرکز مجدد روی مشتری، درآمد و تعامل را باز می کند.
در ابتدا در سال ۲۰۱۲ با عنوان Shopsense Retail Technologies Ltd تاسیس شد، دفتر مرکزی فعلی ما در بمبئی است و بیش از ۱۵۰۰ عضو تیم دارد. نویدا، احمدآباد و بنگلور به عنوان سایر دفاتر منطقه ای ما خدمت می کنند.بهترین ویژگی پلتفرم Fynd این است که هر کسی می تواند با انجام چند اقدام حیاتی در کمتر از ۳۰ دقیقه یک وب سایت ایجاد کند. بنابراین، هر کسی میتواند بدون تجربه ایجاد وبسایت یا برنامههای تلفن همراه از پلتفرم Fynd استفاده کند.ما در طول سالها، علاوه بر انجام تحقیق و توسعه، سایر سازندگان وبسایت را امتحان کردهایم، و پلتفرم Fynd پیشرفتهترین و قابل اعتمادترین پلتفرم موجود در همه جا است.
امروزه با در دسترس بودن سازندگان وب سایت اینترنتی، پرداخت هزینه به توسعه دهنده برای ایجاد یک وب سایت دیگر ضروری نیست. در حال حاضر، پلتفرم Fynd نشان داده است که یک کلید نرم برای صاحبان مشاغل و کارآفرینان است. با این وجود، فراوانی سازندگان وب سایت برای تازه کارانی که به دنبال بهترین وب سایت ساز در سال ۲۰۲۳ هستند، یک چالش استاز یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک استفاده کنید: در اینجا مراحل ساخت فروشگاه آنلاین آورده شده است.
سازنده وب سایت تجارت الکترونیک کامل خود را بیابید.
- متأسفانه، تنها راه حل های زیادی برای انتخاب یک پلت فرم وجود دارد. چالش اغلب یافتن یک پلتفرم نیست، بلکه تعیین این است که کدام پلتفرم برای یک کسب و کار یا پروژه خاص مناسب تر است. ایجاد وب سایت یا راه اندازی یک کمپین فروش در رسانه های اجتماعی دو گزینه است.بسته به محصول خود، نحوه فروش آن و میزان کاری که می خواهید در وب سایت انجام دهید، ممکن است پلتفرم ایده آل را برای تجارت الکترونیک انتخاب کنید. هنگام انتخاب پلت فرم تجارت الکترونیک برای کسب و کار آنلاین خود، ۹ عامل زیر را در نظر بگیرید:
۱-قیمت گذاری و پرداخت:
هنگامی که به دنبال یک پلت فرم تجارت الکترونیک هستید، قیمت گذاری باید اولویت شما باشد. شما باید بدانید که چه چیزی خرج خواهید کرد، چه شرکت کوچکی باشید که تازه شروع به کار کردهاید یا یک شرکت مستقر در حال مهاجرت آنلاین.
۲-سازگاری با موبایل:
آیا می دانستید که دستگاه های تلفن همراه تقریباً ۶۰ درصد از کل جستجوها را تشکیل می دهند؟ علاوه بر این، این جستجوها اغلب منجر به خرید دستگاه تلفن همراه می شود. این نشان میدهد که جستجوی پلتفرمهایی که استفاده از دستگاههای تلفن همراه خود را برای مشتریان برای مرور وبسایت و خرید آسان میکنند، بسیار مهم است.
۳-پشتیبانی مشتری:
کیفیت خدمات به مشتریان یک شرکت عامل مهمی است. کسب و کارهای سنتی اغلب کنترل بیشتری بر نحوه کارآمدی کسب و کارشان دارند زیرا تجربه آنها بر یک فروشگاه واقعی متمرکز است.
۴-امنیت:
امنیت در حال تبدیل شدن به یکی از نگرانی های اصلی در میان مشتریان است زیرا هیچ کس نمی خواهد اطلاعات کارت اعتباری خود را در یک وب سایت مشکوک ارسال کند. اگرچه اکثر نرمافزارهای مدرن با استانداردهای امنیتی قوی ارائه میشوند، همیشه باید تأیید کنید که پلتفرم شما از HTTPS/SSL پشتیبانی میکند تا به مصرفکنندگان خود پرداختی ایمن و ایمن ارائه دهد.
مقیاس پذیری:
همه کسانی که صاحب یک کسب و کار هستند امیدوارند که این تجارت گسترش یابد، اما ممکن است نتوانید میزان آن را پیش بینی کنید. با این حال، جستجوی پلتفرمی که با شرکت شما رشد کند بسیار مهم است. بنابراین به طور مداوم مقیاس پذیری کسب و کار خود را اندازه گیری کنید و بر اساس آن تغییرات ایجاد کنید.
ادغام ها:
یکی دیگر از عناصر حیاتی که قبل از ارزیابی سیستم های تجارت الکترونیک باید در نظر گرفته شود، ادغام ها و افزونه های آنهاست. بسیاری از وب سایت ها دارای چندین ابزار ادغام هستند، اما انتخاب افزونه ها و افزونه های مناسب زمان شما را ایمن می کند و از طریق افزونه ها و افزونه های مختلف به ساخت دلخواه شما می رسد.
دوستی SEO:
شرکت های تجارت الکترونیک باید روی سئوی خود نیز تمرکز کنند. وقتی مردم به دنبال اقلامی مانند شما می گردند، می خواهید شما را پیدا کنند. بنابراین، نمایش برجسته فروشگاه شما در نتایج جستجو ممکن است سودمند باشد.
Fynd Platform یا Shopify – بهترین سازنده وب سایت تجارت الکترونیک کدام است؟
چندین سازنده وب سایت تجارت الکترونیک در دسترس هستند و نیازی به تجربه کدنویسی نیست. برخی شامل هزینه هایی بر اساس درصدی از هر تراکنش هستند، در حالی که برخی دیگر رایگان هستند و نیاز به کارمزد ماهانه دارند. ما توصیه می کنیم پلتفرمی را انتخاب کنید که هم موثر و هم مقرون به صرفه باشد.
کسب درآمد زیاد اما دادن نیمی از حق عضویت پلتفرم کار بیهوده ای است. “مطمئن شوید که به پلتفرم مناسب ملحق شده اید. پلتفرمی که مقرون به صرفه باشد و در عین حال بتواند تمام خواسته های تجارت الکترونیک شما را برآورده کند.”
به احتمال زیاد، شما می دانید چه چیزی را می خواهید بفروشید. دومین موردی که باید در نظر بگیرید این است که کالاها یا خدمات شما چگونه با کالاهای موجود در بازار متفاوت خواهند بود. برای اکثر مردم، افتتاح یک فروشگاه اینترنتی در نهایت فروش است. برای ایجاد فروش به یک وب سایت نیاز دارید، اما یک کسب و کار عالی چیزی بیش از چیزهای محبوب ارائه می دهد.
Fynd Platform یک گزینه قابل اعتمادتر و مقرون به صرفه تر در مقایسه با Shopify است. با خدمات و ویژگیهای بیشتر، بهترین سازنده وبسایت تجارت الکترونیکی است که میتواند فروشگاه آنلاین خود را بدون شکستن بانک ایجاد کند. برای تجربه تجارت الکترونیک بهتر، پلتفرم Fynd را انتخاب کنید.
Shopify اغلب توسط مشتریانی که ارزیابی های پلتفرم های تجارت الکترونیک را می خوانند انتخاب می شود، اما بهترین گزینه برای شرکت های محتوا محور نیست. برای موفقیت فقط به پلتفرم خود نیاز ندارید. با این حال، ویژگی های آن ممکن است بر نوع بازاریابی شما تأثیر بگذارد.
کدام سازنده وب سایت تجارت الکترونیک را باید انتخاب کنید؟
ممکن است تصمیم گیری آسان نباشد، و ما درک می کنیم که همه چیز به اهداف و ابعاد فروشگاه آنلاین شما بستگی دارد. پس از بررسی دقیق هر سازنده وبسایت تجارت الکترونیک، میتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد اینکه کدام پلتفرم با نیازهای شما مطابقت دارد، ارائه دهیم.اگرچه پلتفرم Fynd می تواند فروشگاه هایی با هر نوع اندازه ای با قیمت اسمی بسازد، نام پلتفرم Fynd جدا از این، سازندگان وب سایت های دیگری مانند Shopify، Wix و بسیاری دیگر است.
چگونه بهترین طرح را برای خود انتخاب کنیم
۱٫ یک پلتفرم فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید.
سایت شما در اینجا در دنیای مجازی “زندگی می کند” و جایگزین های مختلفی در دسترس است. فروشگاه هایی با وردپرس وجود دارند که استفاده از آنها تقریبا رایگان است و همچنین پلتفرم های رایگان با قابلیت های کمتر. یک پلتفرم تجارت الکترونیک متفاوت را برای تطبیق با گسترش بی پایان انتخاب کنید یا قابلیت تجارت الکترونیک را برای سازندگان وب سایت محبوب اضافه کنید.
پلتفرمهای تجارت الکترونیکی برای تجارت الکترونیک تخصصی سادهترین روشها برای راهاندازی سریع یک وبسایت تجارت الکترونیک کاملاً کاربردی هستند. این سیستم ها ویژگی های داخلی قدرتمندی از جمله پرداخت های ایمن، برچسب های حمل و نقل، بازاریابی ایمیلی و کمک های فروش چند کانالی را ارائه می دهند. آنها همچنین قوی و مقیاس پذیر هستند.
۲٫ تعداد محصولاتی که قصد فروش دارند؟
برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی موفق باید تصاویر و توضیحات محصول را داشته باشید. خریداران آنلاین شما نمی توانند قبل از خرید وسایل شما را در دست بگیرند، احساس کنند یا استفاده کنند.برای بازسازی دقیق این تجربه از توضیحات کامل و عکسهای با وضوح بالا استفاده کنید. شامل وزن، اندازهگیری، ویژگیهای متمایز و نمایش تصاویر از منظرهای مختلف است.
حتی نمایش های ویدئویی و درس ها نیز یک گزینه هستند. برای سهولت یافتن اقلام شما برای مشتریان علاقه مند، کلمات کلیدی مناسب سئو را در نام و توضیحات محصول خود اضافه کنید. جذابیت و مزیتی را که اقلام شما به ارمغان میآورند را بیان کرده و نشان دهید. اقلام شما باید در عکس ها و توضیحات شما بدرخشند تا آنها را متقاعد به خرید کنید.
۳٫ چقدر می خواهید پرداخت کنید؟
برای ایجاد فروشگاه آنلاین، بودجه ای را انتخاب کنید. نام دامنه، هاست و ارتقای وب سایت شما هزینه زیادی دارد. سایر هزینههای احتمالی شامل تمها، افزونهها، امنیت و هر کسی است که برای کمک به وبسایت خود درگیر میشوید.قیمت سازنده وب سایت گاهی اوقات برای بسیاری از مصرف کنندگان هنگام انتخاب یک عامل تعیین کننده است. قیمت ها در سازندگان مختلف وب سایت تجارت الکترونیک متفاوت است. به طور خودکار فرض نکنید که بهترین جایگزین گران ترین است.
ما مزایا و معایب سازندگان وب سایت معروف را با هم مقایسه خواهیم کرد. ما هزینه های مربوط به هر انتخاب را در این تفکیک ارزیابی خواهیم کرد. اکثر سازندگان وب سایت حداقل هزینه یا بدون هزینه را تبلیغ می کنند.با این حال، ترجیح داده می شود که مبلغ معقولی را برای خدمات برتر هزینه کنید. سازندگان رایگان معمولاً بد هستند و فقط گاهی اوقات در دسترس هستند. شما می توانید یک حساب کاربری رایگان باز کنید، اما هزینه های اضافی وجود خواهد داشت.
۴٫ به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟
یکی از سادهترین راهها برای شروع فروش آنلاین کالاهای خود، استفاده از یک وبسایت تجارت الکترونیک است. فروشگاه های آنلاین تمام عناصر مورد نیاز برای طراحی، نگهداری و بازاریابی اقلام شما را متمرکز می کنند.همه چیزهایی که برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین نیاز دارید در اینجا یافت می شود، بنابراین یک فروشگاه یک مرحله ای است. این توابع با هم کار می کنند تا ویترین فروشگاه را به یک راه حل همه کاره واقعی تبدیل کنند.
به یاد داشته باشید که خرده فروشان مختلف نیازهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، Fynd Platform و Shopify ممکن است کمی گران باشند، اما قرار است به شما در راه اندازی فروشگاه های آنلاین کمک کنند.از سوی دیگر، Fynd Platform و Wix E-commerce برای ایجاد ویترین فروشگاه های آنلاین کوچکتر مناسب تر هستند. مزایای بیشتر با پرداخت های بالاتر همراه است. کسب و کار آنلاین خود را با Fynd Platform ایجاد کنید: دوره آزمایشی ۳۰ روزه، بدون نیاز به کارت اعتباری.
۵-جنبه های مثبت ارتقا
Fynd Platform بسیار شناخته شده است و بهترین نرم افزار نقطه فروش وب سایت ساز تجارت الکترونیک شناخته شده ترین محصول آن است (که اتفاقاً عالی است).اما آنها همچنین یک وبسایتساز تجارت الکترونیکی فوقالعاده و مملو از عملکرد را ارائه میکنند. اگر در حال حاضر از Fynd Platform برای سیستم POS در فروشگاه خود استفاده می کنید، حتی بهتر است.
شما می توانید تمام کارت های اعتباری اصلی را بپذیرید، با POS فعلی Fynd Platform خود ارتباط برقرار کنید، مدیریت موجودی خود را بهینه کنید و موارد دیگر با ادغام یکپارچه وب سایت با Fynd Platform POS. شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را با پلتفرم Fynd به راحتی راه اندازی کنید.
شما حتی نیازی به استخدام یک توسعه دهنده یا دانستن کدنویسی زیادی ندارید. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه است. ابزارهایی برای حمل و نقل، موجودی، سئو، ایمیل و موارد دیگر دریافت خواهید کرد. با گنجاندن جستجوی محصول در فروشگاه آنلاین خود، می توانید به مشتریان خود در یافتن آنچه به دنبال آن هستند کمک کنید. زمانی که کالاها در حال فروش هستند یا زمانی که منابع محدود هستند، نشانها را به محصولات اضافه کنید.
جهت طراحی انواع وبسایت با ما در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط: