آیا به دنبال الهام بخشی برای اکانت تجاری اینستاگرام خود هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این پست وبلاگ، ما ۶ ایده محتوای اینستاگرام را به شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند حضور تجاری خود را در سال ۲۰۲۳ تقویت کنید.اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است و اگر از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده نمی کنید، فرصت بزرگی را از دست می دهید.بنابراین اگر آمادهاید کسبوکار خود را به سطح بالاتری ببرید، به خواندن ایدههای عالی محتوای اینستاگرام ادامه دهید! در این مقاله به معرفی ایده های تولید محتوای اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ می پردازیم:
۱-نقل قول ها یا تاکیدات را به اشتراک بگذارید!
فالوورهای خود را با نقل قول ها یا جملات تاکیدی که با ارزش های برند شما همسو هستند الهام بخشید. میتوانید از پوششهای متنی روی تصاویر استفاده کنید یا با نقل قولهای دلخواه خود، گرافیک ایجاد کنید. نقل قول ها، تعامل قوی در اینستاگرام جمع آوری کنید!
اطمینان حاصل کنید که دسته حساب یا URL وب سایت خود را در پایین قرار دهید تا زمانی که افراد محتوای شما را به اشتراک می گذارند، بتوانند به وب سایت شما هدایت شوند. برای شخصیسازی، میتوانید توییتهای خود را به پستهای نقل قول تبدیل کنید تا پستهای کوتاه از متن ارسال کنید.با Simplified، می توانید توییت خود را به تصاویر با فرمت های مختلف مانند پست های اینستاگرام، پست های فیس بوک و غیره تبدیل کنید.
۲-ویژگی های محصول را از طریق استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید!
استوری های اینستاگرام ویدیوها یا عکس های کوتاهی هستند که به مدت ۲۴ ساعت در بالای فید شما ظاهر می شوند و سپس ناپدید می شوند. این مکان عالی برای نشان دادن محصولات و خدمات شما است.
فالوورهای خود را تشویق کنید تا محتوای مرتبط با برند یا صنعت شما را به اشتراک بگذارند و آن را در فید اینستاگرام خود قرار دهید. این می تواند راهی عالی برای نشان دادن قدردانی به دنبال کنندگان و تعامل با جامعه شما باشد.
برای افزایش بازدید از داستان و تعامل، گرافیک و ویدیوهای با کیفیت بالا طراحی کنید. همچنین می توانید از قالب های سفارشی استوری اینستاگرام توسط Simplified برای صرفه جویی در زمان و تلاش استفاده کنید. Simplified طیف گسترده ای از الگوهای داستانی را ارائه می دهد که برای موضوعات مختلف و موضوعات مد روز طراحی شده اند.
۳- میم های مرتبط با صنعت و محتوای سرگرم کننده را به اشتراک بگذارید!
میم ها و گرافیکهای مشابه راهی عالی برای سبکتر کردن فید شما و لبخند زدن فالوورهای شما در حین حرکت در اینستاگرام است. میمها یکی از بهترین ایدههای پست اینستاگرام ما هستند، زیرا فوقالعاده مرتبط، مرتبط و قابل اشتراکگذاری هستند، بنابراین برای افزایش تعامل و جلب علاقه محصول عالی هستند.
بنابراین، اگر میخواهید زیرنویسهای جذابی برای میمهای خود ایجاد کنید، تولیدکننده کپشن اینستاگرام توسط Simplified بهترین است. میتوانید با استفاده از قالبهای پست مختلف برای نیازهای محتوای خود، از پستهای وبلاگ گرفته تا بازاریابی TikTok، Simplified، ابزار همهکاره برای بازاریابان را کاوش کنید.
۴- هدایا و مسابقات را به اشتراک بگذارید!
این یک ایده پست اینستاگرامی است که همه ما دوست داریم. گیمیفی کردن محتوای شما روشی هوشمندانه برای به دست آوردن نتیجه است. به عبارت ساده، ما نمی توانیم در برابر یک مسابقه مقاومت کنیم! رقابت ها همیشه یک راه عالی برای ایجاد سر و صدا و ایجاد تعامل برای پست های شما هستند. با اجرای یک جایزه، مخاطبان خود را افزایش می دهید و چشمان بیشتری را در مورد محصولات و خدمات خود خواهید دید.
با ابزار رایگان نوشتن محتوای هوش مصنوعی توسط Simplified، میتوانید پیامها و زیرنویسهایی را برای کمپینهای خود با کپینویسی مؤثر ایجاد کنید. همچنین میتوانید وبلاگها و مقالات طولانی مدت ایجاد کنید. هدایا با کلمات و پیام های مناسب هیجان انگیزترین هستند.
۵-نظرات و نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید!
نظرات یا نظرات مشتریان را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. این می تواند راهی عالی برای نشان دادن رضایت مردم از محصولات یا خدمات شما و ایجاد اعتماد در برند شما باشد.آنها می توانند به صورت یک فیلم آموزشی، یک اینفوگرافیک یا یک پست وبلاگ باشند.به یاد داشته باشید که محتوای خود را مخلوط کنید و انواع مختلف پست ها را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. همچنین مهم است که به ارزش ها و پیام برند خود وفادار بمانید و در پست های خود معتبر و واقعی باشید.
چگونه برای صرفه جویی در زمان محتوا را برنامه ریزی کنیم؟
کار پست گذاشتن کار سختی است! برای اینکه از از دست دادن زمان ارسال در امان بمانید، باید محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید.شما می توانید تمام محتوای آنلاین خود را با این برنامه ریز رسانه اجتماعی توسط Simplified زمان بندی و ارسال کنید. میتوانید پستها را با زمانهای ارسال از پیش تعیینشده برنامهریزی کنید.همچنین به ایجاد تصویر، ویدئو و متن با برنامه ریز بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک می کند. آن را امتحان کنید. شما این ابزار را دوست خواهید داشت!
چه نوع پست هایی در اینستاگرام ۲۰۲۳ خوب عمل می کنند؟
تمام ایده های وبلاگ ذکر شده در بالا را می توان در هر صنعت و جایگاهی پیاده سازی کرد. این ایده های محتوا همیشه سبز هستند زیرا پایه محتوا را برای مشاغل ایجاد می کنند.این ایده های پست تمایل به جذب مخاطب ایده آل شما دارند، بنابراین سعی کنید در اسرع وقت آنها را اجرا کنید. می توانید آنها را بر اساس صدای برند و هویت برند خود تغییر دهید. مطمئن شوید که آنها را در استراتژی محتوای خود در سال ۲۰۲۳ ادغام کنید.
بازاریابی روح هر کسب و کاری است اما ایجاد کردن، و ایده پردازی دارایی های بازاریابی یک کار خلاقانه خسته کننده است. شما به ابزاری نیاز دارید که بتواند به شما در رفع تمام نیازهای بازاریابی شما کمک کند و یکی از این برنامه ها Simplified است.
این یک ابزار همه کاره برای بازاریابان مدرن است. از بهترین ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱-Al Copywriting Tool
۲-مولد تصویر هوش مصنوعی
۳-برنامه ریز رسانه های اجتماعی
همه این ادغام های شگفت انگیز و موارد دیگر در یک برنامه، و آن هم به صورت رایگان! چقدر باحاله؟ بنابراین، در سال ۲۰۲۳ متعهد شوید که تلاش خود را به حداقل برسانید و با این ۷ ایده در عرض چند دقیقه پست های اینستاگرام ایجاد کنید تا کسب و کار خود را تقویت کنید.
مطالب مرتبط: